Slutet av de dåliga och bra är närmare än du tror


December månaden börjar imorgon
, den ska fanimej bli super bra! Bättre än någonsn kan jag lova er. Ska umgås med både vänner och familj som får mig på glatt humör, spara pengar, shoppa kläder som fan, fika med några, och bara umgås med de som förtjänar det, pierca och tatuera mig, och bara ha allmänt jevla kul haha! Jag är trött på att vara deprimerad och ledsen, nu blir det ändringar. Bara en positiv jessica. Sååådeesååå!


- Med denna inlägg passar jag på att säga Godnatt! Hörs imorgon =)
Alexandra - Uppsalas största blogg
2010-12-01 @ 04:39:03
URL: http://vadfanskajagheta.se

Hej hej :) Jag vill bara tipsa dig om en sjukt bra sida http://www.spinglo.com/i/vadfanskajagheta

där kan du vinna ipads, iphones, ipod osv varje dag. Genom att bli medlem :D Sen får du större chans om du värvar andra att gå med :) Hoppas du blir medlem! Om du undrar något är det bara att fråga! Du skriver sen ditt mobilnr så får du ditt lösenord. Du ska skriva +46 innnan ditt nr och då ta bort den första nollan, tex +46070 om ditt nr börjar med 070

Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt att jag störde, men detta är hur bra som helst så kunde inte låta bli ^^,




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0