You never think this is the last time, you never think there won't be more, you think you have forever, but you don't.


Hela denna dag har jag ägnat åt att passa små barnen, ja ni. 6 Jäkla barn har jag passat under hela dagen, ni som har små kusiner som mig förstår nog vilket jobb det är för en. Jag har tagit ut dom, hem dom och utdom sen hem igen. Vi har precis käkat middag med hela familjen och gud så gott det var. Libanesisk mat i mitt ♥ föralltid. Min dag har inte varit den bästa direkt men ska inte klaga, och majbrasan blev inte av. Jag har ingen lust att se någon brasa som brinner och det är nästan inget märkvärdigt med att se det heller? Jag förstår inte heller varför folk ska ut och supa sig fulla och så för en kväll som denna? Hm.. Iallafall, blir lite updatering tills jag möter Olivia. Ska nog vara ute med henne ett tag sen kommer vi hem till mig och äter oss tjocka, hon ska nog sova här också. Funny! Nu ska jag ringa ett samtal. Brb fuckers! Annars har dagen varit helt OK.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0