Pefekt tips till nyår!

Ögonfranstången!
Vill du ha finare mer böjda ögonfransar som håller längre och ser mer effektfulla ut så är mitt tips till er att värma ögonfranstången med din hårtork! äger du ingen hårtork så går det bra att värma den lite med en tändare.. Jag vet att det låter läskigt men om du håller ögonfranstången långt bort från lågan som kommer från tändaren och bara har den så att värmen kommer på den så går det bra och lägg inte den direkt på ögon vänta några sekunder :) jag har testat detta och det funkar utmärkt

Ögonfranstången!
Vill ni ha finare och böjda ögonfransar som håller länge och ser men effektfulla ut? Då är mitt tips till er alla att värma ögonfranstången med hårtork! Om du nu inte har någon hårtork så funkar en tändare helt perfekt. Det kanske låter lite läskigt men håller du ögonfranstången lång från lågan som kommer från tändaren och bara har den så att du värmer tången så går det bra! Obs, lägg inte den direkt på ögonen, vänta några sekunder!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0