Don't worry about something that happened yesterday. If you're too worried about the past, you'll miss the future.


Hej sunshines!
Igår jobba jag, sen kom jag hem med Ariane och vi snacka, åt och hade det kul. Efter det mötte vi Heradi och Benji och var med dom. Efter ett tag så kom några killar och vi åkte runt med dom i bilen och gick av i Vårby. Sen mötte jag D och var med honom. Lite drama men jag orkar inte bry mig mer! Kom hem vid 11 och somna nästan direkt.

Jag har jobbat idag och det har varit en av dom bästa faktist. Var ute med Sofia och Alex i nästan 3 timmar och promenerade med gamlingarna. Sen hände det inte så mycket. Åt bär med vaniljglass, mumma! Kom precis hem och tänkte sova ut, sen får jag se om jag går ut eller stannar hemma. Tål inte solen så mycket, tråkigt nog. Några rader inlägg kommer upp!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0