Jag hade mina aningar, men ingen lyssnade eller förstod.


Jag visste! Jag hade mina aningar från hela början! Jag har spruckit revbenen lite, det är de som gör så himla ont. Jag gråter som ett litet barn och jag har så jäkla ont. Jag får inte använda övre kroppen längre på flera veckor/månader. Tills det blir bra dåra. Fick massa medel och gel till ryggen, får hoppas på det bästa och att allting blir bra igen. Min största önskan är att jag kan sova gott inatt, precis som förr. Annars är allting bra med mig. Skoldagen var kort och bra! Efter skolan åkte jag och familjen plus Olivia till affärer och köpte skor till mig! Och sen köpte jag ett par gråa adidas byxor och kom hem. Ariane var här en stund sen gick hon. Sen var jag bara i lillan och ruttna fint. Men bättre än att sitta hemma och klaga över ryggen ;) Nu - dusch, brb!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0