Det finns all tid i världen.


OM jag är trött. Dagen har varit lång, minst sagt. Började med att jag mötte Maja och tog en promenad upp mot gamla skolan. Helt spontant så såg vi skolan öppen så vi hälsa på lärare och snacka en hel del tillsammans. Dels om hur det går i gymnasiet och vilka man har kontakt med osv! Jätte roligt att få se dom igen efter en lång tid. Efter det mötte vi Maria och prata mycket - Länge sen man såg henne! Maja gick hem så vi satte oss vid en bänk och då börja en kvinna och man snacka med oss. Vi blev vänner med dom så de ska bjuda över oss hem till dom någon dag. Jätte trevliga och absolut helt ofarliga! Mötte Ilham vid 8 och köpte lite gotti från Ica, sedan mötte vi Yasmine vid min hiss och åkte hem till mig. Filma videon, åt gottis, snacka och kolla på ''mitt feta syrianska bröllop'' Dom gick precis hem. Tänkte lägga mig alldeles strax, imorgon vid 10.00 har jag tandläkarbesök. Herre min skapare!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0