Girl You Make Me Feel So Fine.

Redan från första dagen du började i skolan kände jag på mig att det skulle bli vi två. Var inte så säker men bara en känsla jag kände. Jag är så glad att ha lärt känna en sån underbar och grym vän som dig. Du förgyller mina dagar med skratt och konstigheter. Tillsammans har vi gått igenom en hel del på ett år nästan. Det är sjukt hur tiden bara rinner förbi. Snart går vi i 2an, kan du tänka dig? Vi har klarat av det jobbiga tillsammans. För tillsammans är vi starkare än hulken. Våra minnen vi har tillsammans är verkligen oslagbara och ingen har hjort som oss två. Vi har så mycket gemensamt och så mycket intressen vi har lika. Det är sjukt! "Skolans hypade tjejer" minns du? Fan vad jag älskar oss tillsammans tjejen. Elin <3 Jessica förevigt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0