Hur kan du betyda så mycket för mig på så kort tid?

Känslan av att inte få pussa på dig mer,
känslan av att inte få kunna se dina vackra ögon,
känslan av att du inte kommer vara min längre får mig att vilja dö.
Du är anledningen till att jag mår som BÄST nu, du är orsaken till allt gott.
Du har inte varit min så länge men ändå ska du inte vara kvar.
Jag vet inte hur jag mår längre, har aldrig mått såhär DÅLIGT.
Jag har haft jätte jobbiga tider i mitt liv, nästan hela mitt liv.
Men INGENTING I HELA VÄRLDEN slår det här.
Mitt hjärta brister. Den faller i tusen bitar, jag orkar inte.
Det är de värsta som kan hända mig.
Jag har inga tårar kvar, gråtit så himla mycket för dig.
Du är värd varenda lilla tår jag släpper ut. Du är en del av mig.
Du är min andra halva, mitt liv, mitt allt. Jag kan offra så mycket för dig.
Du är min baby, min älskling och hela min värld. Är så ledsen.
Vet inte hur jag ska säga det här. Hur jag ska leva med det.
Hur jag ska klara mig. Bara tanken får mig att må dåligt.
Jag ska tatuera in ditt namn, jag har lovat mig själv det.
Även om jag inte kommer ha kvar dig i mitt liv så kommer du ALLTID ALLTID ALLTID att finnas
i mitt hjärta. Tills graven och ännu längre.

- Jag gör det inte för att såra dig, men om jag vill se dig lycklig så måste jag lämna dig.
Hur ont det än gör, hur mycket tårar jag än kommer släppa, hur mycket jag än
kommer dra i mitt hår och vilja dö så måste du få det bättre än vad du haft det.
Min älskling, jag älskar dig föralltid glöm inte det. Lionel



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0