Man glömmer aldrig någon som gett dig så mycket att komma ihåg i livet..

Jag måste få lätta på mitt hjärta här i bloggen känner jag. Det är trotts allt nyårsafton idag och jag känner mig inte ett dugg glad eller taggad någonstans. Det har varit så sen morgonen och jag är bara sur, jag fattar inte varför det alltid ska hända så med mig. Varför just jag, varför gud? Jag är så sjukt arg och besviken så att jag sitter helt själv i mörkret i rummet och bara kollar upp på taket och snackar med mig själv. Snackar på som att det är en människa som talar till mig i tystnaden. Allt känns så verkligt, jag hör mig själv säga saker och få ovanliga svar tillbaka. Det skrämmer mig lite grann faktist. Jag är trött, så trött så att jag inte ens vill klä upp mig, jag vill inte vara med släkten, jag vill inte äta de goda maten, jag vill inte ut och smälla som jag hade längtat efter så mycket. Jag vill bara ligga i sängen och sova in de nya året. Låtsas som att det är en helt vanlig dag och bara drömma mig bort. Spela dum och bara spela med mina lögner. Jag orkar inte bry mig längre. Allt blir bara värre och värre för varje dag som går. Snart har jag inget hopp eller tro kvar inom mig. Jag är sjukt besviken på denna värld, på familjen och bland annat på mig själv. Jag mår inte bra, jag behöver psykiskt hjälp.. Hjälp?!?! Jag klarar inte av mer. Aja, nu är det endast en kvart kvar till de nya året. Pusshej!

Live, Laugh & Love
2011-01-01 @ 16:47:48
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kan känna igen mig i det du skriver.. Gumman, det kommer bättre tider! Det vet du! Livet är som en berg-och dalbana, håll ut! Hoppas 2011 blir ett bättre år för dig. Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0