Träffade min älskling ídag!


Hejsan. Har inte kunnat blogga eftersom jag inte har varit hemma förens nu. Mötte först Ilham i centrum, vi gick runt i affärer och kollade lite efter kläder. Jag letade efter en tiara, armband, och örhängen i ÄKTA silver men hittade inga fina. Letade också efter en Bh utan armar och silikon där bak, eller hur fan man nu kallar det för? Men hittade inte det heller. Typiskt mig. Men sen så gick vi till Mcdonald's och käkade där, snackade och skrattade åt allting. Kul kul. Sen köpte hon en mascara, en kofta och ett par mukisar. Bra köp! Och tack för en underbar dag gumman :-)Sen så mötte jag mina kusiner och vi drog till heron city, vi skulle kolla på en film men den börjar sent så vi kom hem så länge och vi ska dit snart igen. Återkommer med vilken film det blir snart. Puss ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0