- Man väljer själv hur man vill må.


Jag har inte orkat blogga eller knappt brytt mig om bloggen. Har inte heller gjort något speciellt så jag har nog inget att skriva om. Igår var det jobb sen sov jag hos min brors fru, idag var det jobb och efter det grilla jag med några vänner i fitja och sen kom jag hem och kolla på film. Imorgon är det sista dagen på jobbet, det känns väldigt tråkigt och dåligt. En månad till skulle jag icke tacka nej till. Erfarenhet och olathet stod i listan under dessa 3 veckor. Nu är jag tillbaka till de gamla. Sova länge, vakna, äta, sova, kolla på tv, blogga då & då. Alltså inget liv som ni själva ser!

Tråkigaste sommarlovet ever. Jag vill bort, och så mycket som har hänt. I need a semester right now! Men får se hur det blir. Antingen libanon i 2 månader eller något annat land med min syster i 1-2 vecka/or. Jag blir den lyckligaste när jag åker bort. Bara jag är borta från sverige och glömmer vissa människor man hade i sitt liv.
Magda
2011-07-01 @ 23:24:43

Hejsan, vilket gymnasie kom du in på?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0