Make it a december to remember.


Sista månaden på året. Vad tycker man om det? Hur känns det? Och vad är tankarna? Tiden har runnit snabbt förbi och det är dags att öppna portarna för ett nytt år. Det här året har vart en riktig berg och dalbana för mig. Flera upp och nergångar, mycket sorg, skratt, tårar och förlust. Men det är väl så varje år? Men något jag verkligen tycker är att det här året har INTE vart mitt år. Förlust efter förlust när det kommer till vissa saker. Men samtidigt finns det fina stunder jag haft och aldrig kommer glömma. Min födelsedag, studenten, Bulgarien resan, kommit närmre familjen, kastat en hel del människor och kämpat mig uppåt! Självklart finns det flera saker att nämna men inget jag kommer på. Jag hoppas på ett bra slut detta år och fortsätter med glädje och lycka nästa år igen! Im ready 2015!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0