Q/A

Fråga 1:  hahaha snälla människa, du skriver om en ny person varje dag, vem är dit liv eegentligen.
Svar 1: Haha vet du vad? Sug på din tumme och sluta bry dig om vem jag skriver och hur ofta jag gör det. Du har nog fel på synen och borde kolla upp det! Vadå om ny person varje dag? Din råtta, låt mig skriva jag kanske har för underbara vänner och vill skriva om dom vilket du inte har. Gör mig en tjänst snälla du, sluta kommentera min blogg och läs aldrig den mer! Det skulle glädja mig.


Fråga 2:
Va söt! Fett fin tröja kan du fråga din kompis vart ifrån har hon köpt den snälla du :-)
Svar 2: Tack ska du ha! Den är faktist min, hon låna den från mig och den kommer från Gina tricot om jag minns rätt! Men den finns inte kvar jag köpte den för ett tag sen =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0