Jag vill inte ha dig, men du finns ändå fast där som klister.

Igår råka jag somna med sminket på så när jag vakna upp idag så känner jag hur min hy kliar, har fått finnar vid hakan och det svider som in i helvetet, har fått en por som sticker ut ovanför läppen, den ska jag spräcka när den växt klart. Men aj vad ont det gör under hakan.. Jävla fitt finnar! Ni ska fan utrotas! :/ Anyway, vakna vid 10 och gjorde inget, jag har inget liv som vaknar tidigt när det är LOV?!?!? Hm, sen åt jag mat med familjen och snacka med pappa om lite saker. Bla mitt rum, är så irriterad! Det kommer aldrig bli klart, men han lova mig att vi ska ordna det innan jul/vintern. Halleluuuuuuuuuuja! Annaes har jag bara städat och messat med en kompis, ska ut med Maja strax . Vi ska nog ta en promenad och snacka en hel del, har saknat den jäveln. Vi hörs, puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0